5. Умови бронювання, оплати, скасування та повернення грошових коштів5.1. Умови бронювання: Бронювання послуг здійснюється за попередньою заявкою Замовника не пізніше ніж за 15 годин до моменту надання послуги (але не пізніше 18:00 дня, що передує дню надання послуги).
5.2. Порядок оплати та функція передоплати:5.2.1. Передоплата є підтвердженням бронювання місця в групі за Замовником та частковою оплатою послуг Виконавця з підготовки та організації послуги, що включає підбір програми, Гіда (інструктора) та попередні консультації. Розмір передоплати вказується при натисканні кнопки “ЗАБРОНЮВАТИ” в блоці вартості кожної програми на сайті lostworld.com.ua.
5.2.2. Підтвердженням бронювання вважається здійснення Замовником передоплати не пізніше 18:00 дня, що передує дню надання послуги. Місце вважається заброньованим лише після внесення передоплати.
5.2.3. Повна оплата послуг (залишок суми) здійснюється Замовником при зустрічі з Гідом (інструктором) у перший день програми або іншим способом, погодженим із Виконавцем, але до початку надання послуги.
5.2.4. Способи оплати: переказ на розрахунковий рахунок (IBAN), оплата через платіжну систему WayForPay або інші варіанти онлайн-оплат за потреби. Оплата послуг юридичними особами відбувається за безготівковим розрахунком на підставі рахунку та Договору. Реквізити або посилання для оплати надає консультант Виконавця.
5.2.5. Після здійснення оплати Замовник зобов'язаний повідомити Виконавця про здійснення платежу, надіславши квитанцію в месенджері або на пошту.
5.2.6. Сума передоплати, внесена в гривні, фіксується на рахунку Замовника в гривні. У випадку повернення передоплати з будь-якої причини, повертається та ж сума в гривні, незалежно від курсової різниці.
5.2.7. Термін повернення коштів може зайняти до 10 (десяти) банківських днів, а в окремих випадках, залежно від сезону та методу повернення, до 1 (одного) місяця з моменту прийняття Виконавцем рішення про повернення та отримання всіх необхідних даних від Замовника для здійснення переказу.
5.3. Загальні умови скасування та повернення коштів Замовником:5.3.1. Передоплата, внесена Замовником для підтвердження бронювання, є незворотною у разі відмови Замовника від участі, з урахуванням винятків, встановлених у пунктах 5.4, 5.5, 5.6 цього
Договору.
5.3.2. Умови повернення передоплати та коштів за програму (залежно від термінів відмови Замовника):5.3.2.1. Для більшості програм (загальні правила):* Більш ніж за 40 (сорок) календарних днів до дати початку програми: Передоплата зберігається за Замовником на балансі з можливістю її використання Замовником для сплати інших програм Виконавця АБО передоплата повертається Замовнику в повному розмірі за вирахуванням комісії платіжної системи за переказ коштів.
* Від 14 (чотирнадцяти) до 40 (сорока) календарних днів до дати початку програми: Передоплата зберігається за Замовником на балансі з можливістю її використання Замовником для сплати інших програм Виконавця АБО передоплата повертається Замовнику за вирахуванням фактично понесених Виконавцем витрат, пов'язаних з підготовкою до програми (включаючи, але не обмежуючись: перміти, трансфери, бронювання готелів/житла, частка витрат на Гіда (інструктора), адміністративні витрати тощо).
* Менше ніж за 14 (чотирнадцять) календарних днів до дати початку програми: Передоплата утримується Виконавцем у повному розмірі та поверненню не підлягає.
5.3.2.2. Для програм по Україні (крім новорічних):* Більш ніж за 14 (чотирнадцять) календарних днів до дати початку програми: Передоплата зберігається за Замовником на балансі АБО передоплата повертається в повному розмірі за вирахуванням комісії платіжної системи за переказ коштів.
* Від 5 (п'яти) до 14 (чотирнадцяти) календарних днів до дати початку програми: Передоплата зберігається за Замовником на балансі АБО передоплата повертається в розмірі 50% (п'ятдесяти відсотків) від суми внесеної передоплати.
* Менше ніж за 5 (п'ять) календарних днів до дати початку програми: Передоплата утримується Виконавцем у повному розмірі та поверненню не підлягає.
* Новорічні програми по Україні (період 23.12 – 10.01): Для новорічних програм по Україні діють умови повернення передоплати, зазначені в пункті 5.3.2.1 "Для більшості програм (загальні правила)".
5.3.2.3. Для заходів на замовлення та корпоративних програм:* Передоплата має бути внесена не пізніше ніж за 3 (три) тижні до дати початку програми. Розмір передоплати становить 30-50% від загальної вартості програми, якщо інше не погоджено Сторонами.
* У разі відмови Замовника більш ніж за 2 (два) тижні до дати початку програми: Передоплата повертається за вирахуванням фактично понесених Виконавцем витрат, які включають, але не обмежуються: роботу консультанта, вартість квитків, бронювання житла, компенсацію Гіду (інструктору) за зрив програми та інші прямі витрати.
* У разі відмови Замовника менш ніж за 2 (два) тижні до дати початку програми: Передоплата повертається за вирахуванням фактично понесених Виконавцем витрат, а також додатково утримується 10% (десять відсотків) від загальної вартості програми.
5.3.3. Заміна учасника: Якщо Замовник знаходить іншого учасника на своє місце в програмі, Виконавець може зарахувати передоплату на користь нового учасника. У такому випадку розрахунки між початковим та новим учасником здійснюються ними самостійно.
5.3.4. Індивідуальні терміни та умови повернення: Для деяких програм можуть діяти індивідуальні терміни та умови повернення, що зазначені в описі конкретної програми в блоці вартості на сайті lostworld.com.ua. Такі умови є пріоритетними над загальними правилами цього пункту.
5.4. Повернення коштів у випадку скасування програми Виконавцем або несприятливих умов:5.4.1. У випадку несприятливих погодних умов, за яких надання послуги є неможливим (згідно з визначенням у п. 5.5 цього
Договору), сплачені кошти розглядаються як "депозит". Замовник має право використати цей "депозит" для бронювання будь-яких інших послуг Виконавця в інший зручний день, або обміняти його на подарунковий сертифікат на еквівалентну суму. Повернення грошових коштів у цьому випадку здійснюється лише за умови, що Виконавець не може запропонувати альтернативну дату або подарунковий сертифікат, які влаштовують Замовника. У такому випадку повернення здійснюється в повному обсязі.
5.4.2. Виконавець має право скасувати бронювання на послугу за настання умов, які унеможливлюють її надання, про що Виконавець повідомляє Замовника. У випадку скасування бронювання Виконавцем останній повертає повну вартість послуги, сплаченої Замовником наперед.
5.5. Перерахунок вартості при достроковому завершенні програми учасником:5.5.1. Перерахунок вартості та повернення коштів не проводиться у випадку рішення Замовника достроково зійти з маршруту/завершити програму з будь-яких власних мотивів (зокрема, через погоду, фізичну втому, особисті справи тощо).
5.5.2. Перерахунок вартості та повернення коштів можливий у випадку отримання Замовником травми, несумісної з подальшим проходженням маршруту, або у випадку настання інших форс-мажорних обставин, які унеможливлюють продовження участі Замовника.
5.5.3. У кожному випадку, зазначеному в п. 5.5.2, сума до повернення визначається індивідуально Виконавцем. Вона залежить від конкретної програми, а саме від можливості скасування оплачених бронювань житла, трансферів або інших послуг, включених у вартість програми, що були фактично зекономлені Виконавцем.
5.6. Відмова у наданні послуг через порушення Замовником умов Договору:5.6.1. У випадках, передбачених пунктами 2.6 (невідповідний стан здоров'я), 6.2.4 (алкогольне/наркотичне сп'яніння), 6.2.5 (відмова без пояснення причини, якщо це не суперечить законодавству), 6.2.6 (зняття з маршруту через систематичне порушення правил безпеки, загрозу безпеці/здоров'ю учасників, неадекватну поведінку, фізичну чи моральну непідготовленість), 6.3.9 (вживання алкогольних/наркотичних речовин за добу до та під час заходу) або 7.4.12 (особи в стані алкогольного/наркотичного сп'яніння)
цього Договору, коли Виконавець має право відмовити у наданні послуг або зняти Замовника з маршруту, сплачені Замовником кошти за послуги не повертаються.
5.7. Процедура повернення коштів:5.7.1. Для повернення коштів Замовник надсилає письмове звернення (у тому числі в електронному вигляді на електронну адресу Виконавця: info@lostworld.com.ua або через форму зворотного зв'язку на сайті lostworld.com.ua) із зазначенням:
* Прізвища, імені, по батькові Замовника.
* Дата та назва програми/бронювання.
* Детального опису причини повернення коштів (із посиланням на відповідний пункт
цього Договору).
* Банківських реквізитів для повернення (номер картки/рахунку, ПІБ власника рахунку).
5.7.2. Виконавець розглядає звернення протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту його отримання та приймає рішення про повернення коштів.
5.7.3. У разі позитивного рішення, Виконавець здійснює повернення коштів у строки, зазначені в п. 5.2.7
цього Договору.
5.8. Скасування транзакції:5.8.1. Скасування транзакції (повне або часткове анулювання оплати) можливе лише до моменту початку надання послуги.
5.8.2. Після початку надання послуги, скасування транзакції неможливе, а порядок повернення коштів регулюється виключно умовами, визначеними в цьому розділі та Договором.
5.9. Важливо! Відправлена передоплата та/або повна оплата послуг служить підтвердженням того, що Замовник ознайомився та повністю згоден з наведеними вище умовами повернення грошових коштів.